Co to jest i o czym?

Co to jest i o czym?
Zacznijmy od drugiej części pytania. Czym jest geocaching. Najogólniej jest to zabawa w szukanie skarbów z wykorzystaniem GPSu.
Po znalezieniu na portalu geocachingowym "adresu" czyli współrzędnych geograficznych skrytki. Udajemy się tam i szukamy pojemnika.
Celem istnienia tego bloga jest podzielenie się doświadczeniami z wycieczek po kolejne kesze.

niedziela, 12 stycznia 2014

Założyć kesza | Creating the cache

[PL]
 Na pomysł założenia własnej skrytki wpadłem dawno temu. Tak naprawdę wtedy gdy poznałem geocaching. Jednak umieszczenie jej przed własnym domem byłoby marnym pomysłem.
Dopiero teraz gdy zacząłem szukać miejsca okazało się jak słabo znam swoją okolicę i jak niewiele jestem w stanie o niej powiedzieć. Nie umiem znaleźć atrakcyjnego miejsca godnego kesza (te które znam są już zajęte).Stało się to dla mnie okazją do pogłębienia wiedzy o miejscu, w którym mieszkam.
[EN]
I thought about creating my own cache long long time ago. The first time when I was told what geocaching is. Placing the cache in front of your own house is rather bad idea.
I realized that I don't know anything about my place. I can't find good place for cache.(all known to me locations are taken). It pushed me into small research to improve knowledge about place where I'm living.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz