Co to jest i o czym?

Co to jest i o czym?
Zacznijmy od drugiej części pytania. Czym jest geocaching. Najogólniej jest to zabawa w szukanie skarbów z wykorzystaniem GPSu.
Po znalezieniu na portalu geocachingowym "adresu" czyli współrzędnych geograficznych skrytki. Udajemy się tam i szukamy pojemnika.
Celem istnienia tego bloga jest podzielenie się doświadczeniami z wycieczek po kolejne kesze.

piątek, 10 stycznia 2014

Drewniany budynek stacyjki w Zalesiu Dolnym | Wooden train station in Zalesie Dolne

[PL ]Do tego kesza podchodziłem dwa razy. Za pierwszym myślałem, że będę fajniejszy jak nie przeczytam podpowiedzi i niestety niewiele z tego wyszło poza godziną dobrej zabawy w przeglądanie wszystkich dostępnych dziur.
Następnym razem sprawdziłem podpowiedź i wiedziałem już w jakie miejsca mam patrzeć. Specjalnie nie piszę gdzie patrzyłem by nie odbierać nikomu zabawy. Za to zamieszczam link do strony tego kesza.
Zapraszam.

[EN]I tried to find this cache two times. 1st time I thought that I'd be cooler if I find it without checking additional hints. I didn't find it but I was having fun with checking all holes where cache could be hidden.
When I tried second time I checked the hint and then I knew where I should look  I do not include spoiler to allow you to have fun too. http://www.geocaching.com/geocache/GC3YCZH_james-radioglowi-i-zuk-z-rewolwerem-jada-do-nikad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz