Co to jest i o czym?

Co to jest i o czym?
Zacznijmy od drugiej części pytania. Czym jest geocaching. Najogólniej jest to zabawa w szukanie skarbów z wykorzystaniem GPSu.
Po znalezieniu na portalu geocachingowym "adresu" czyli współrzędnych geograficznych skrytki. Udajemy się tam i szukamy pojemnika.
Celem istnienia tego bloga jest podzielenie się doświadczeniami z wycieczek po kolejne kesze.

niedziela, 12 stycznia 2014

Zabawy w Toskanii | Playing in Toscany

[PL]
W grudniu 2013 roku i początku stycznia 2014 odwiedziłem Toskanię w celu zobaczenia kilku muzeów i kościołów poza sezonem turystycznym, ale nie przeszkodziło mi to w znalezieniu czasu na szukanie keszów.
Inwencja w wyborze opakowań na kesze nie przestanie mnie zaskakiwać.
Znalazłem dwa mikro kesze:
zamykaną tulejkę 3x1x1 cm z doczepionym magnesem
złożoną na pół tekturę z magnesem owiniętą szarą taśmą (logbook wetknięty pomiędzy warstwy tektury)
i jeden normalnych rozmiarów:
zwykły słoik (ten potłukłem bo nie przewidziałem, że mokre kamienie mogą być aż tak śliskie)
[EN]
In december 2013 and at the begining of january 2014 I visited Toscany to visit museums and churches avoiding crowds of tourists but it didn't stop me from finding geocaches.
The way how cache can look is always impressing me.
I found 2 micro caches:
tiny round box 3x1x1 cm with attached magnet
two layers of cardboard wrapped with duct tape with magnet
and 1 regular cache:
ordinary glass jar (I broke this one :( , wet stones can be really slippery)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz